torsdag 5. mars 2009

Prosjekt

Dette prosjektet mitt handler om tidlig genetikk og biologi, og hvordan det nye teknologien fungerte i en totalitær stat. Det har seg slik at jeg nølte lenge å begynne med, fordi dette kunne bli litt komplisert, så i utgangspunktet hadde jeg grunnleggende base for mitt arbeid "Soviet Sciense", som kunne vært alt fra naturvitenskap til teknologi. Men på en måte automatisk gikk retningslinjer mot biologi og genetikk under Stalins regime. Jeg syns dette er bra måte å krysse fagene naturfag og historie på, syns egentlig jeg skrev for mye detaljert, kunne forkortete det noen avsnitt, men gjort er gjort, det faglige innholdet bør stemme. Hele greia er skrevet med egne ord så feil kan oppstå. Teksten begynner egentlig herfra, nederst, oppover. feil rekkefølge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar